Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Je kan weer op expeditie op het Deventer Vogeleiland!

Met een Eilandje-trommel, die je zelf in elkaar zet, ga je goed voorbereid op stap. In de trommel zitten vijf mysterieuze kunstvoorwerpen én informatie over de nieuwe Eilandjekunstwerken. Volgens een geheim parcours gaat de tocht langs de kunstwerken van Marieke de Jong, Esmay Groot Koerkamp, Elise van der Linden, Lobke Meekes en Femke Teussink.

De kunstwandeling is een aanrader voor families, gezinnen en andere avonturiers, die ongeveer een half uur op expeditie willen. De wandeling gaat gedeeltelijk over het bergachtige terrein van het Vogeleiland en is daardoor minder geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn.

De Eilandje-trommel is voor € 4,95 te koop op het Vogeleiland bij de kiosk van Parkcafé Mees, of bij VVV Deventer op de Brink.

Eilandje 2021 is een project van Eva Kleeman en Loes ten Anscher, in opdracht van en ondersteund door Stichting Vogeleiland. Met grote dank aan de Gemeente Deventer, het Jeannette Hollaar Fonds, de Provincie Overijssel, het Prins Bernhard Cultuurfonds Overijssel, de Stichting Erven Witteveen, het Fonds voor Cultuurparticipatie, het Rabobank Coöperatiefonds, de Stichting Wesselings-van Breemen, de Stichting Rudolf H. Schmidtfonds en de Deventer Cultuur Club. De Eilandje-trommel is ontwikkeld in samenwerking met Smurfit Kappa Zedek.