Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Ebed Melech music project is een open groep en drie jaar geleden ontstaan door de toen onzekere toekomst van het Vogeleiland. Wij wilden een steentje bijdragen aan het behoud van het eiland. Wij hebben een standaard basis van muzikanten. Onze muziek heeft een boodschap van toen, nu en wat komt. We houden van verschillende soorten muziek en passen ons aan. We willen gezellig samen music maken en leren muziek maken.

Ebed Melech Music project heeft wisselende leden. Dit jaar zijn we met muzikanten uit Vaassen, Deventer en Twello.

Noah Jaora, 25 jaar, uit Apeldoorn schrijft en produceert R&B- en Soul-nummers over zijn persoonlijke leven. “I let my heart speak” is een motto dat voor Noah veel bepalend is in zijn muziek.

Onesapa, 28 jaar, uit Deventer schrijft en produceert muziek in hiphop- en R&B-sferen over zijn kijk op de wereld vanuit zijn rol als docent aardrijkskunde en over zijn Roots.

Lars de Graaf  is 28 jaar en zingt Nederlandstalige muziek sinds 2016 in kroegen, feestzalen, bruiloften, en dat soort feestjes. Zijn jullie ook gek op dit soort muziek en hebben jullie zin in een gezellige middag? Kom dan naar ‘t Vogeleiland!

Foodtruck aanwezig met ……..